3.7.15

Η δραχμή είναι εδώ…



Ο Τσίπρας επισκέπτεται σήμερα 2 Ιουλίου (σημ. το άρθρο είναι χθεσινό), το Υπουργείo Εθνικής Άμυνας.
Θυμίζω την πρόβλεψη (του Πάγκαλου, αν έχει σημασία) ότι μόλις στερέψουν υα ΑΤΜ θα χρειαστεί ο Στρατός για να φυλάει τις Τράπεζες.
Λοιπόν, τα ΑΤΜ στέρεψαν.



Σε λίγο, χωρίς νέα χαρτονομίσματα από την ΕΚΤ, ούτε τα €60 την ημέρα δεν θα υπάρχουν.
Η ΕΚΤ ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στείλει άλλα Ευρώ.
Οι Τράπεζες, φυσικά, δεν μπορούν να ανοίξουν τη Δευτέρα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του Δημοψηφίσματος.
Αν έχω τα €1.000 της σύνταξής μου στο λογαριασμό μου, πώς θα μου τα δώσει η Τράπεζα αν δεν υπάρχει το χαρτονόμισμα;



Κάθε ώρα που περνάει, το παιχνίδι γίνεται καθαρό. Αφού δεν υπάρχουν Ευρώ, θα πρέπει να βρεθεί κάτι νέο.
Αν μου πουν ότι αντί για τα €1.000, που δεν έχουν, θα μου δώσουν 2.000 Δραχμές, εγώ τι θα πω; Τί μπορώ να πω; Θα τα πάρω, έστω και βλαστημώντας.
Συνεπώς, το μόνο που μένει στην Κυβέρνηση είναι να βρει τις Δραχμές που απαιτούνται για να αντικαταστήσει τα ποσά στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, ως ένα ποσόν, ας πούμε ως το όριο των €1.000. Έτσι, όλοι οι λογαριασμοί στις Τράπεζες θα βρεθούν να έχουν μέχρι 2.000 Δραχμές και τα υπόλοιπα σε Ευρώ. Εγώ, ας πούμε, θα έχω 2.000 Δραχμές και €4.000 τα οποία, όμως, μου είναι άχρηστα αφού δεν μπορώ να τα σηκώσω.
Ας το παίξουμε πιο πέρα. Τον επόμενο μήνα, Αύγουστο, θα χρειαστεί να μου δώσουν τη σύνταξή μου, ή το μισθό μου αν δουλεύω στο Δημόσιο, που σήμερα είναι €1.000.
Αφού το Δημόσιο Ταμείο είναι άδειο, η Κυβέρνηση θα κάνει το μόνο που της είναι τεχνικά και ουσιαστικά δυνατό για να καλύψει μισθούς και συντάξεις του Αυγούστου. Θα μου επιτρέψει να «αποσύρω» από το λογαριασμό μου άλλα €1.000 Ευρώ, δηλαδή 2.000 Δραχμές.
Υπενθυμίζω ότι τα ποσά που έχει ο καθένας μας στις Τράπεζες είναι απολύτως γνωστό στην Κυβέρνηση. Έτσι, αγαπητοί μου θα γίνει η σταδιακή εισαγωγή της Δραχμής.
Φυσικά, σε όλα τα παραπάνω απουσιάζει ο ιδιωτικός τομέας, που, άλλωστε, δεν αφορά τη σημερινή Κυβέρνηση.
Αυτός θα αρχίσει να επιβιώνει με τις Δραχμές που θα μπαίνουν στην κατανάλωση σιγά – σιγά. Καθώς όμως οι εξωτερικές αγορές δεν θα δέχονται δραχμές, οι λίγες που θα μπουν σταδιακά δεν φτάνουν.
Η ελληνική παραγωγή θα είναι ανίκανη να τις υποκαταστήσει και οι ελλείψεις θα είναι τρομακτικές.
Δεν συνεχίζω περισσότερο γιατί δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
Το μόνο που δεν μπορώ να σας πω είναι πού τυπώνονται αυτή τη στιγμή οι Δραχμές.
Κάντε και εσείς κάτι...

Λυκούργος Λιαρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου