27.9.15

Το πολύ της αθεΐας γεννά παραφροσύνη…



Ο κ. Νίκος Φίλης, παλαιός συνάδελφός μου στην ΑΥΓΗ, από τα χρόνια που ήταν ο ίδιος μέλος του ΚΚΕ Εσωτερικού και του Ρήγα Φεραίου είναι η original κόπια των πνευματικών ακροβατούντων μετεωρισμών και των ψυχεδελικών αδιεξόδων, που εισήγαγε στην Ελλάδα την δεκαετία του '70, ο λαλίστατος Λεωνίδας Κύρκος.




Στρατευμένος συντάκτης της κομματικής δημοσιογραφίας, ένα ακόμη επαγγελματικό στέλεχος που η μοναδική του εργασία ήταν η κομματική ταυτοποίηση όλων των παραβατικών ιδεοληψιών που φρονούσε ανέκαθεν η αγάπη για κάθε τι περιθωριοποιημένο, ποταπό και νοσηρό: Άρνηση στράτευσης, με το υποκριτικά, υπερφίαλο αιτιολογικό του ''αντιρρησία συνείδησης'', υπέρ πάντων αγώνας για τα δικαιώματα των τραβεστί και των τρανσέξουαλ, πλήρης διαχωρισμός των ελαφρών από τα σκληρά ναρκωτικά, δεινοί υπερασπιστές όλων των επί παραγγελία δολοφονιών της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ και του ΕΛΑ, όλα τούτα άτσαλα κεκαλυμμένα υπό το κράτος μιας Αθεϊστικής παραφροσύνης και ενός δυσώδους, νοσηρού περιθωρίου…


Κι ο ίδιος, αδηφάγα κυνηγός μιας υπουργικής, καθεστωτικής καρέκλας, ανεπιφύλακτα πιστός υπηρέτης ενός σφόδρα καταγγελτικού συστήματος, το οποίο πρώτα λοιδορούσε παράφορα, υπαίθριος πωλητής μιας οπισθοδρομικής, ιδεολογικής ιδεοληψίας κάνει επιλεκτικά, μια ιδιαίτερα χειρουργική επέμβαση σ' αυτά, τα οποία φρονούσε φαρισαικά, το ίδιο του το κόμμα: Η δήθεν υπεράσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου! Ουαί της υποκρισίας!
Αφού εκτόξευσε τους γνωστούς, άλογους ρύπους, μιας γκετοποιημένης και σεχταριστικής αριστεράς περί ''εμπορίου'' των αγίων λειψάνων και μιας ''λειψανοειδούς ειδωλολατρείας'', απαξίωσε περιφρονητικά τα εκατομμύρια αυτού του έρημου λαού, που τα ασπάζεται.
Ως φαίνεται,τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, των τραβεστί της Συγγρού και της Βουκουρεστίου, των τρανσέξουαλ των οίκων ανοχής και των ιδιωτικών συνάξεων του Κολωνακίου χρήζουν ιδιαίτερης υπεράσπισης από τα δικαιώματα μιας ολόκληρης χώρας, που είκοσι αιώνες φρονεί Ορθόδοξα.
Το δικαίωμα της βουλιμικής χρήσης του χασίς, του ομοφυλόφιλου να νυμφεύεται την νύμφη, του άπατρη να μην στρατεύεται, του πολιτικού φονιά να θεωρεί τις δολοφονίες ιδεολογικοπολιτική στάση ζωής, του άθεου να αφαιρεί τα θρησκευτικά από τα σχολεία, για όλους αυτούς τους κανιβαλικούς και καρναβαλικούς οπισθοδρομιστές, τα νέα ΄Ηθη που κομίζουν δεν είναι τίποτα άλλο από αρχέγονες, πτωτικές δοξασίες ανθρώπων της εποχής του Σιδήρου!
Η νεότερη Ιστορία διδάσκει πως όποτε οι άνθρωποι αποστατούσαν λόγω και έργω, προσευχητικά και μυστηριακά από τον Δημιουργό τους δοκίμαζαν εκ νέου τον ολοκληρωτισμό, την κτηνώδη κραιπάλη και την αποκλειστική μιζέρια. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες, λογοπαιχτικές αναιρέσεις στις επιλεκτικές ελευθεριότητες του κ.Φίλη, γιατι οι πραγματικοί ορθοπραττούντες χριστιανοί λογίζουν τα κάθε λεκτικά πογκρόμ, τις οποιεσδήποτε καθεστωτικές διώξεις, όπως και τις κάθε ανοικές  παραφροσύνες, ως αναντίρρητα, παιδευτική παραχώρηση Θεού στα μαύρα μας τα χάλια.
Ως εκ τούτου, ακόμη και οι έτερες, σκοταδιστικές και αποκρουστικές δηλώσεις ενός άλλου κυνηγού κυβερνητικής καρέκλας, του κ.Τζήμερου, κρίνονται ειδεχθείς και ανθρωπιστικά καταδικαστέες.
Το μόνο που αξίζει ο κ.Φίλης, ο κ.Κουράκης, και όλοι οι νεόκοποι διάττοντες κυβερνητικοί αστέρες, που πούλησαν Επανάσταση για να γίνουν στο κατόπι οι Εχθροί της είναι η προσευχή μας και η ειλικρινής κατανόησή μας για τα απίστευτα έργα του Διαβόλου πάνω τους.
Εύχεσθε!

Γιώργος Δημακόπουλος

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό άρθρο.

    Ειδικά αυτό με το "αντιρρησίας συνείδης" έχει πολύ πλάκα. Λες και οι υπόλοιποι είμαστε φονιάδες και γουστάρουμε να πάμε να πολεμήσουμε και να σκοτώσουμε "εχθρούς". Το κάνουμε για την περίπτωση που χρειαστεί, για την περίπτωση που καταστεί αναγκαία η άμυνα, για την περίπτωση που πάνε να μας σκοτώσουν άλλοι, εμάς τις γυναίκες μας και τα παιδιά μας. Όχι επειδή είμαστε φονιάδες. Οι άλλοι όμως... όχι σου λέει έχει "αντιρρήσεις οι συνείδησή μου"...

    Δεν υπάρχει πιο υποκριτική δικαιολογία για τη λούφα, διότι κατά βάθος σημαίνει ότι θεωρεί όλους τους υπόλοιπους κατά συνείδηση... φονιάδες! Εξαιρετικά ρατσιστική και αντικοινωνική προσέγγιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ, δυστυχώς το άρθρο έχει σοβαρό έλειμμα, και το δικό σου σχόλιο ακόμα σοβαρότερο. Όσο συντομότερα μπορώ, σου εξηγώ το γιατί:
      Η ευθύνη του καθενός απέναντι στο νόμο είναι προσωπική. Σημαίνει πως αν εγώ αρνηθώ να κάνω το νομικό μου καθήκον προς το στρατό, θα υποστώ τις συνέπειες και δεν υπάρχει κανένας οργανισμός που μπορεί να με προστατέψει απέναντι στο νόμο. Αυτή η απόφαση λοιπόν, είναι μια ξεχωριστή προσωπική υπόθεση. Γι αυτό και μόνο το λόγο, αποκλείεται η πρόσαψη σε "σύνολο", τόσο των στρατιωτών όσο και των αντιρρησιών. Για παράδειγμα: Ο καθένας αποφασίζει να πάει στρατό για το δικό του λόγο. Άλλος γιατί το θεωρεί ενδιαφέρουσα εμπειρία για τον ίδιο, άλλος γιατί το θεωρεί χρήσιμο για τη χώρα, άλλος γιατί έχει εσφαλμένη εικόνα για το τί τον περιμένει, εγώ προσωπικά πήγα γιατί το θεωρούσα αναπόφευκτο. Και επειδή ήμουν 27 χρονών, πίστευα πως θα περνούσε και σχετικά ανώδυνα. Φυσικά ισχύει και το αντίθετο: Ο κάθε αντιρρησίας έχει τους δικούς του λόγους, που εσύ κι εγώ δεν μπορούμε να μαντέψουμε, και μάλιστα με κυνισμό όπως το κάνεις εσύ, γιατί αυτή η συμπεριφορά είναι πολύ κοντά στον ορισμό του ρατσισμού, που τόσο φαίνεται να απεχθάνεσαι.
      Δεν χωράει συναίσθημα σε αυτά. σου μιλώ με απόλυτο ορθολογισμό. Πόσους ανθρώπους νομίζεις πως θα γνωρίσεις σε όλη σου τη ζωή? Τόσο καλά ώστε να γνωρίζεις την τρέχουσα άποψή τους πάνω στο θέμα μας. Το πολύ ας πούμε πεντακόσιους. Δεν προλαβαίνεις παραπάνω. Τί αξία πιστεύεις λοιπόν οτι έχει η γνώμη σου για το τί σκέφτονται οι άλλοι άνθρωποι?
      Αν είσαι έφηβος σε καταλαβαίνω. Οι νέοι πιστεύουν πως τα ξέρουν πια σχεδόν όλα. Αν είσαι τριαντάρης σε καλώ να αναθεωρήσεις τον τρόπο που βλέπεις τους άλλους. Κοινώς να τους σέβεσαι. Με λίγη υπομονή και θέληση, όλοι ωριμάζουμε.

      Διαγραφή
  2. Το άρθρο έχει πολλά σφάλματα, αλλά δεν αξίζει να σταθώ σε όλα. Δεν γίνεται όμως να μην κάνω το απλό ερώτημα: Μήπως στην Ελλάδα υπάρχει θρησκευτικό καθεστώς? Μήπως το πολίτευμα προβλέπει παρέμβαση μιας τέταρτης εξουσίας, της θρησκευτικής, στη λειτουργία των κλασσικών τριών? Αν όχι, τότε τί σχέση έχει η όποια εκκλησία με τους νόμους του κράτους και με τη λειτουργία της κρατικής μηχανής?
    Και κάτι ακόμη: Το γεγονός πως πολλοί Έλληνες λένε οτι πιστεύουν πως υπάρχει ζωή μετά το θάνατο, δεν υποχρεώνει κι εμένα να λέω οτι το πιστεύω. Αν δεν κάνω λάθος την ελευθερία του λόγου, μέχρι εκεί τουλάχιστον, την έχω ακόμα. Όσο κι αν δε συμφέρει τους τυφλούς λάτρες της παράδοσης, ακόμα και αν αυτοί είναι η πλειοψηφία. Αν η πλειοψηφία στη Γερμανία ψήφισε Χίτλερ, μάλλον η πλειοψηφία έκανε λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή