9.12.15

Ο Φαήλος είναι… γκέι!



Πάντα το υποψιαζόμουν, αλλά δεν ήμουν σίγουρος. Δεν μπορούσα να το «διανοηθώ»… Μέχρι που μίλησε η Ναταλία Δραγούμη, και όλα μπήκαν στη θέση τους. Η αλήθεια της με χτύπησε στα μηνίγγια… μου τρύπησε το μέτωπο σαν διαμαντένια σφαίρα.




Μια αλήθεια που πονάει, ειδικά όταν σου’ρχεται κατακούτελα. Μια αλήθεια όμως που σε αφυπνίζει κιόλας… που βάζει τα πράγματα στη σωστή τους βάση…



Έτσι κι εγώ, μόλις διάβασα στο The Best  όλα αυτά που είπε τόσο συνοπτικά και τόσο περιεκτικά η σπουδαία αυτή ηθοποιός, κατάλαβα επί τέλους, ότι τόσο καιρό ο φίλος μου με έπιανε Κώτσο. Ότι την τινάζει την αχλαδιά, και ας μη του φαίνεται.
Ότι δεν με μιλάει και δεν με τηλεφωνεί από αγνή και άδολη φιλία, αλλά επειδή κάτι θέλει από εμένα. Κι αυτό μάλλον είναι το κορμί μου.
Ε, λοιπόν … ΝΑΙ! Ο Φαήλος είναι γκέι. Το λέω κι εγώ, που ως άνδρας καταλαβαίνω τα περίεργα βλέμματά του, τις δήθεν αθώες χειρονομίες του, και τα πονηρά γελάκια κάτω από τα αντρίκια και καλά γένια του.
Ακόμη θυμάμαι τότε που με πήγε βόλτα με την μηχανή του, και όλο με πασπάτευε, δήθεν για να μη πέσω … ή που είχε φαγωθεί να με πάει για λουκουμάδες στην… Πάρνηθα!!!! Τρεις η ώρα τα μεσάνυχτα, στα μέσα του Φλεβάρη. Τι μας λέτε καλέ; Καλά που είχα πει όχι… ο μάγκας άλλα είχε στο μυαλό του. Μάλλον ήθελε να με καταστήσει έγκυο.
Μια λουλού  κι αυτός, και ας μην έχει το θάρρος να βγει και να το πει.
Καλά όμως που το διαπίστωσε η Ναταλία, το είπε δημόσια, έστω εμμέσως,  και έτσι μπορώ κι εγώ να τον βλέπω πλέον αλλιώς. Γι αυτό που πραγματικά είναι, και όχι γι’ αυτό που πλασάρει προς τα έξω.
Ναι, μπορεί να ήταν κομάντο, αλλά σίγουρα φορούσε καλσόν κάτω από τις φόρμες εκστρατείας. 

Ναι, μπορεί να έλυνε και να έδενε το FN με κλειστά μάτια, αλλά το ίδιο καλά τα κατάφερνε και με την μπιζουτιέρα του στα σκοτεινά και κρύα φυλάκια του Έβρου και της Ρεντίνας.
Εμένα μπορεί να με ξεγέλασε η βαρβατίλα που εκπέμπει, και η δήθεν υπερβολική ποσότητα τεστοστερόνης που τον πλημμυρίζει, αλλά όπως είπε και η Ναταλία, που ξέρει απ αυτά τα πράγματα, σχολιάζοντας τον Φαήλο στην Ντορέττα Παπαδημητρίου, «…θέλω να σου πω ότι συνήθως οι ομοφοβικοί πρέπει να ψαχτούν γιατί συνήθως εκείνοι είναι γκέι… Δεν είναι κάτι κακό (να είναι κάποιος γκέι), είναι κακό αν το πνίγεις. Αν το καταπιέζεις μπορεί να γίνεις πολύ κακός άνθρωπος…».
Αλήθειες… που επιτέλους πρέπει να βγουν στο φως.
Γι αυτό, την επόμενη φορά που θα με πάρει τηλέφωνο ο έτσι για να μου πει για τον σκύλο του, ή για τη μηχανή του, ή για τους Κούρδους, εγώ θα τον ρωτήσω για κραγιόν… θα τον ξεσκεπάσω!
Άντε γιατί, πολύ τον ανέχτηκα… τον ντιντή.

Strange Attractor

ΥΓ- Θυμάμαι που τον είχα συστήσει στη Γιούλα Μπουρδόλη, που όλοι την λιμπίζονταν, κι αυτός αντί να της την πέσει, την ρωτούσε για … λευκάνσεις πρωκτού, για μασκάρα, και άλλες τέτοιες αηδίες. Από τότε μου γεννήθηκαν αμφιβολίες για τον ανδρισμό του…

1 σχόλιο:

  1. ναι... άμα σχολιάζουμε να τα δημοσιοποιείται, όχι μόνο τις αδελφές??

    ΑπάντησηΔιαγραφή