14.1.17

Ευτυχώς είμαι γέρος και σε λίγο θα πεθάνω…



Καθημερινές ιστορίες τρέλας… η συνέχεια:
Στο καφενείο οι παππούδες βρίζουν: από αύριο 20 λεπτά ο καφές αύξηση είπε ο καφετζής. Και το τσάι και το χαμομήλι. Βρίζουν συνεχώς και βρίζουν με τον ωραίο τρόπο του γέροντα, που δεν τον παρεξηγείς.




Λίγες ημέρες από την έλευση του 2017 και άρχισαν τα όργανα. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην αυξάνεται. Κόστος πετρελαίου που δεν μένει σε αυτό αλλά μετακυλίεται και στα υπόλοιπα προϊόντα γιατί 90% εξ αυτών μεταφέρονται και χρησιμοποιείται πετρέλαιο κ.λ.π. Αρα όλα θα ανέβουν από το σούπερ μάρκετ μέχρι το περίπτερο...



Η συζήτηση ανάβει στον καφενέ (πλαστική καρέκλα και γύρω γύρω πλαστικό να κόβει ο αέρας). Τον κερατά εκεί που βγήκε να μας κυβερνήσει, λέει ο ένας. Παππού λέω μόνος του βγήκε;  Δεν τον ψήφισε ο κόσμος;
Γιατί είναι χαζός ο κόσμος παιδί μου, όλοι ακούσαμε τα ΘΑ ΘΑ ΘΑ, θυμηθήκαμε τον Παπανδρέου είπαμε να αυτός θα συνεχίσει την ιστορία εκείνου, θα δώσει χρήμα σε εμάς τους φτωχούς. Και έτσι τον ψηφίσαμε. Όλοι ακούγαμε ότι ΘΑ πάρουμε λεφτά.
Και, τώρα τι γίνεται παππού;
Άκουσε παιδί μου, αυτοί δεν είναι Αριστεροί, αριστερός ήταν μόνο ο Χριστός. Αυτός είπε όποιος έχει δύο χιτώνες να δίνει τον έναν, τούτοι εδώ σου παίρνουν και το σώβρακο.
Αυτοί είναι οι μισοί γαλουχημένοι με τις ιδέες του κομουνισμού, 90% στο Κράτος και 10% σε σένα, που δουλεύεις. Ταχαμ θα σου δίνουν δωρεάν παιδεία, τι παιδεία θα σου δίνουν; Τέτοια που να παραμένεις υπόδουλος και στραβός. Ταχαμ θα σου δώσουν υγεία, ούτε ασπιρίνη επιπλέον δεν θα σου δίνουν εκτός προγράμματος. Τάχα μου ότι θα έχεις φθηνό φαγητό, με το δελτίο όπως έδιναν στα ανατολικά Κράτη. Και θα σου λένε ότι είσαι αξιοπρεπής. Πεινασμένος και αξιοπρέπεια δεν υπάρχει παιδί μου.
Οι άλλοι μισοί είναι κατάλοιπα του παλαιού ΠΑΣΟΚ. Αν δεν ήταν ο Παπανδρέου δεν θα τους ήξερε κανείς. Έδιωξε το κόσμο από το χωριό και τους έκανε δημοσίους υπαλλήλους στην πόλη. ο Γέρος Καραμανλής είχε 170.000 δημοσίους υπαλλήλους τα πρώτα 8 χρόνια το ΠΑΣΟΚ τους έκανε 600.000. Φύγαμε όλοι από τα χωριά μας, οι μισοί του δημοτικού οι άλλοι μισοί του γυμνασίου και γίναμε δημόσιοι υπάλληλοι. Μέχρι να μπούμε εκεί ο καλύτερος είχε φυτείες με καπνά. Αλλά βολευτήκαμε όλοι τότε, διοριστήκαμε. Η ζωή στην αγροτιά ήταν δύσκολη, γιατί να μην έρθουμε στην πόλη, να είμαστε στο γραφείο 07.00-15.00 και μετά ξάπλα σπίτι; Το χωράφι σε θέλει πρωί βράδυ, τα πόδια πονάνε από την κούραση. Βρήκαμε την εύκολη λύση, ο Παπανδρέου μας γαλούχησε στην εύκολη λύση.

Και ήρθε τούτος ο Λαοπλάνος και εμείς ξαναπιστέψαμε ότι θα διορίσουμε και τα εγγόνια μας, θα πάρουμε συντάξεις ξανά. Και αν θέλουμε να πούμε πολλές αλήθειες πήραμε συντάξεις που δεν πληρώσαμε ποτέ, εφάπαξ με δανεικά, γίναμε μάγκες με διαμερίσματα και αυτοκίνητα, γιατί ένα ΠΑΣΟΚ στήριξε όλη αυτή την κατάσταση.
Οι Ελληνες είναι αγνώμονες. Έφαγαν ήπιαν γλέντησαν με δανεικά που τους έδωσε το ΠΑΣΟΚ και αφού έμαθαν στη μάσα ξάπλα μόλις το ΠΑΣΟΚ είπε στοπ, πήγαν στο Νεοκομμουνιστικό Πασοκ να απαγγιάσουν. Πιστέψαμε όλοι ότι θα ξανάρθουν οι μέρες της δεκαετίας του '80. Δεν είδαμε παλικάρι την παγίδα. Δεν είδαμε ότι το συνονθύλευμα Κομμουνισμού και Πασοκ, υφάρπαξε την εξουσία, με ψέμματα.
Και τώρα; Και τώρα παιδί μου; Εγώ είμαι τυχερός κανονικά θα πεθάνω και δεν θα τα ζήσω. Σκέφτομαι εσάς τα παιδιά, δουλειές δεν έχετε και δεν θα έχετε όσο είναι αυτοί. Έχω εγγόνια με πανεπιστήμια και δουλεύουν που και που μεροκάματο σε καφετέρια. Η κόρη δεν έχει δουλειά, τον γιο τον διόρισα τότε. Ο ίδιος μου ο γιος μου είπε πρόσφατα "α ρε πατέρα τι λάθη κάνατε τότε" και είχε δίκιο, δεν έπρεπε να τον φέρω εδώ στο χωριό ίσως ήταν καλύτερα σήμερα. Γιατί τώρα ούτε τα παιδιά του ούτε αυτός μπορούν να ασχοληθούν με τη γη. Και δεν έχει νόημα γιατί το λάδι οι πατάτες τα καρπούζια δεν έχουν πλέον τιμή στην αγορά, σε τρώει η αγροτιά και αν δεν είσαι μεγαλοαγρότης δεν έχεις να ζήσεις.
Εκείνη την ώρα ακούγεται μια φωνή ενός άλλου παππού " διώξατε τον Σαμαρά και τώρα κλαίγεστε", και ο συνομιλητής μου έσκυψε το κεφάλι και απάντησε  «είναι η μόνη φορά που συμφωνώ με τον φίλο μου παιδί μου. Ο Σαμαράς ήταν σκληρός για τα γούστα μας και τώρα μουτζώνουμε τα μούτρα μας. Μα έκοψε συντάξεις αλλά αυτές που έμειναν ζούσαμε. Τώρα είναι τόσα πολλά όσα κόβονται από την πίσω πόρτα και δεν υπάρχει λίπος πια. Μας κατέστρεψε ο Τσίπρας παλικάρι μα πάνω από όλα μας κατέστρεψε η νοοτροπία μας, το εύκολο, το γλύψιμο, το κέρδος δίχως κόπο. Αυτή την νοοτροπία διάβασε καλά ο Τσίπρας και άρπαξε την εξουσία. Ευτυχώς είμαι αρκετά γέρος και δεν θα προλάβω να δω τα χειρότερα».

Μπιάνκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου