9.4.13

Πάει. Το τερμάτισε.

Εάν ισχύει το ότι το είπε αυτό, τότε ειλικρινά αρχίζω να πιστεύω πως πρέπει να κάνουμε Πρωθυπουργό τον Τσίπρα, καθαρά και μόνο από αλτρουισμό προς τον υπόλοιπο κόσμο και σεβασμό στους κάποτε λαμπρούς προγόνους μας. Να βγει, να μας πάρει ο διάολος, να εξαφανιστούμε από προσώπου γης να ησυχάσουμε κι εμείς, να προοδεύσει και το ανθρώπινο γένος, γιατί 20+% αυτή η ρητορική σε Δημοκρατική χώρα συνάδει με εκφυλισμό του γενετικού υλικού.


Προς τι η απελπισία μου? Μα το καινούριο σενάριο συνομωσιολογίας που ύφανε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης (έχουνε αρχίσει να πιάνουνε τόπο οι ψεκασμοί των καινούριων φιλαρακίων τους) περί της αυτοκινητοβιομηχανίας και του ΟΣΕ!


Η δήλωσή του όπως δημοσιεύεται στα σημερινά ΜΜΕ: "Μόνο στη χώρα μας ο σιδηρόδρομος είναι διαχρονικά απαξιωμένος από τις παλιότερες εποχές και κυρίως τα χρόνια της ανάπτυξης όταν τα ισχυρά λόμπι των ξένων αυτοκινητοβιομηχανιών επιχείρησαν να διατηρήσουν ισχνό το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα μας, προκειμένου να είναι μια ιδιαίτερα κερδοφόρος αγορά η αγορά των αυτοκινήτων." 

ΟΚ.

Πάω πάσο.


Ο παλλήκαρος το τερμάτισε. Έκανε τιλτ το μηχάνημα. Δηλαδή, στην Ελλάδα δεν έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο επειδή η παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου ορέχτηκε την Ελληνική αγορά. Για το ότι δεν αλλάξαμε εδώ και κάναν αιώνα το χαραγμένο για πόλεμο και όχι για εμπόριο σιδηροδρομικό μας δίκτυο φταίει η Ford και η Mercedes. Για το ότι υπερχρεώνανε τον ΟΣΕ για να πάρουν μίζες από αμαξοστοιχίες που δεν χωρούσαν φταίει η Volkswagen και η Toyota. Μαζευτήκανε οι παγκόσμιοι κολοσσοί και αποφασίσανε να αφήσουν τον Έλληνα δίχως τρένο για να του πουλήσουν τα αμάξια τους.

Πω, κάτσε, έχω επιφοίτηση! Για αυτό οι αμερικάνικες βιομηχανίες κοντέψανε να καταστραφούνε! Δεν είχανε έντονη παρουσία στην Ελληνική αγορά!

Και συνεχίζουμε λίγο πιο ήρεμα (όσο μπορούμε) το συλλογισμό. 

Πρώτον, επειδή μερικοί βγήκαν και μίλησαν για εθνικούς εργολάβους, ώστε να φανεί πιο λογικό το όλο σκηνικό (το ρίχνουμε δηλαδή από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στους νταβατζήδες τώρα), μάλλον ξεχνάνε πως και το σιδηροδρομικό δίκτυο έργο υποδομής είναι και μια χαρά δουλίτσες θα έβγαζε στους μεγαλοεργολάβους. Αφήστε δε που όσο και να προσπαθούν να τον υπερασπιστούν οι κλασικοί τρολάδες, ο Τσίπρας δεν θα έριχνε το φταίξιμο στους καινούριους συνδαιτυμόνες του (π.χ. στον κύριο Μπόμπολα).

Δεύτερον, για τη γιγάντωση του τομέα των αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αυτόν που ο ΓΑΠ με τον ΠΑΠ πήραν μια βαριοπούλα και διέλυσαν εξ' ολοκλήρου εν μια νυκτί, πετώντας μερικές δεκάδες χιλιάδες κόσμο στο δρόμο, για να σώσουν λίγο το εμπορικό ισοζύγιο, ο τελευταίος που ευθύνεται είναι ο ΟΣΕ! Δηλαδή τον νεοέλληνα δεν τον ώθησε η κιτσογκλαμουριά και οι ανοικτές κάνουλες των δανείων, μαζί με την γενικότερη μεταχρηματιστηριακή υφέρπουσα πλασματική ευφορία στην μαζική αγορά αυτοκινήτων. Τον ώθησε το ότι το τρένο δεν ήταν καλό. Μάλιστα.

Τρίτον, όλοι γνωρίζουν πως τα σιδηροδρομικά δίκτυα είναι βιώσιμα μόνο εφ' όσων εξυπηρετούν και εμπορικούς, διαμετακομιστικούς, σκοπούς. Οπότε, αυτό που κατέστρεψε τον ΟΣΕ δεν ήταν η μη προτίμηση του επιβατικού κοινού, αλλά η μη δυνατή αξιοποίησή του ως εμπορικού μεταφορικού μέσου. Λέτε να τον κατέστρεψαν οι φορτηγατζήδες για να μην τους φάει το μεροκάματο?

Τέταρτον, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας. Σε συγκέντρωση εργαζομένων του ΟΣΕ μιλούσε ο Τσίπρας, ψηφαλάκια αλίευε. Ακόμα και τη ρητορική των Ψεκασμένων θα χρησιμοποιούσε (τη βαριά εννοούμε, περί Ελ, Νεφελίμ και λοιπά) για να χαϊδέψει συνδικαλιστικά αυτιά. Σιγά μην έλεγε πως ο ΟΣΕ απλά απέτυχε ως μοντέλο. Όπως οι περισσότερες ΔΕΚΟ, έγινε απλά εφαλτήριο εύκολου πλουτισμού για λίγους και δεξαμενή πολιτικής πίεσης εις βάρος των περισσοτέρων υπαλλήλων του και του Ελληνικού λαού γενικότερα.

Για αυτό, αντί να ακούμε συνομωσιολογικές μπούρδες, ας δούμε πως θα διασωθούν τα υγιή  και αξιόλογα κομμάτια του οργανισμού (έμψυχα και άψυχα) μέσω μιας αναδιάρθρωσης του συνολικού μοντέλου (συμπεριλαμβανόμενου και του ιδιοκτησιακού) και πως θα παίξει ο οργανισμός τον ρόλο που του αξίζει στο καινούριο μοίρασμα της πίτας των μεταφορών, χάρη στο λιμάνι του Πειραιά και το διαμετακομιστικό κέντρο στο Θριάσιο, προς όφελος του συνόλου των Ελλήνων.

Και τον Αλεξέι αφήστε τον να κυνηγάει τουρμπίσιους ανεμόμυλους.

TopGunZ

Υ.Γ.: Πρόσφατα συνειδητοποίησα πως και στον ΟΣΕ ισχύει αυτό που λέει ο φίλος Strange για τις αμαρτωλές πτυχές του δημοσίου, ότι παντού υπάρχουν μερικοί σωστοί, φιλότιμοι και επαγγελματίες υπάλληλοι που κάνουν όση δουλειά μπορούν παρά τις ελλιπείς (σε γελοίο βαθμό, πιστέψτε με όταν σας λέω ότι φρίκαρα) υποδομές, το συνεχή πόλεμο από τους κακώς κείμενους συναδέλφους τους και τις απαράδεκτες διοικήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου