20.11.12

Μονάκριβό μου ινδερνέτιο...


Άμα πέσουν οι server παγκοσμίως την κάτσαμε λεβέντες. Για τεχνικούς λόγους (με υπαίτιο την αφεντομουτσούνα μου) έμεινα 4 μέρες (όλες κι όλες) χωρίς τηλέφωνο και διαδίκτυο. Η αίσθηση μοναδική. Κάτι ανάμεσα στο ναυαγό του Τομ Χανκς και στον Μαντ Μαξ του Μελ Γκίμπσον.

Πρώτον και κύριο, άφησα τον Strange και τους υπόλοιπους να κρατάνε το οχυρό του Ορθογράφου μόνοι τους. Κατ' επέκταση άφησα και οποιαδήποτε διαδικτυακή μου, συγγραφικής φύσεως, απασχόληση μετέωρη. Από τους σχολιασμούς σε facebook και twitter, μέχρι τα δευτερεύοντα site που αρθρογραφώ.

Και άντε πες, αυτά είναι αναμενόμενο πως θα μείνουν πίσω. Είναι όμως ανησυχητικό πόσο συνυφασμένη είναι πλέον η καθημερινότητά μας με το σημαντικότερο αυτό, για εμένα, εργαλείο της ανθρώπινης διανόησης. Χάθηκα φυσικά με φίλους, όχι απλά από την άλλη άκρη της Ελλάδας, ακόμα και από την άλλη άκρη της πόλης. Ή και πιο κοντά.

Για ειδήσεις δεν το συζητώ. Ένεκα της αποστροφής μου στο χαζοκούτι, έμεινα να περιμένω να ξεσπάσει κάνας Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος και εγώ να το μάθω από τις σειρήνες. Νομίζω πως αυτές τις 4 μέρες θα τις αφήσω εντελώς κενές στη μνήμη μου, σα χωροχρονικό παράδοξο ένα πράγμα (αν έχει γίνει κάτι σημαντικό φαντάζομαι θα μου το πούνε).

Και πάμε στα ακόμα πιο τετριμμένα. Έπρεπε να κάνω μια σημείωση στον εαυτό μου. "Κράτα σε χαρτί κάπου τα τηλέφωνα από τα αγαπημένα σου ντελιβεράδικα." Ναι, ακόμα κι αυτό δεν είχα κάνει. Δεν το συζητώ για αγαπημένες σειρές από το εξωτερικό που μείνανε πίσω, ένα επεισόδιο είναι μωρέ λες, ούτε για ένα άλλο προσφιλές μου άθλημα, αυτό των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που ακόμα και multiplayer να μη θέλεις να παίξεις, το θες το internet. Μια αναβάθμιση, κανένα τρικάκι, τίποτα. Νάδα.

Κάποιες λίγες "μυτιές" έπαιρνα από το κινητό όταν δεν ήμουν σπίτι (στην περιοχή μου προφανώς είναι θαμμένο κάποιο υπερόπλο των Ελ, σαν αυτό που πούλησε ο Σώρας στους Αμερικάνους, και δεν πιάνει μία στο σπίτι) και κάτι λίγο όταν φορτωνόμουν σε συγγενείς.

Και όλος αυτός ο πανικός για 4 μέρες. 4 ψωρομέρες. Είναι τρομακτικό πόσα πράγματα εξαρτώνται πλέον στη ζωή μας από το διαδίκτυο και πόσο πίσω μας πάει η έλλειψή του.

Πόσους μήνες ήσουν off Παράξενε είπαμε?

TopGunZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου